Въпроси и отговори


- Имате достъп до цялата информация, свързана с абонамента Ви – договори, сметки, потребление, справка на телефонни разговори по дни и часове, както и изговорени минути.
- Достъпни са и допълнителни екстри като онлайн помощ за услугите на оператора

Трябва да сте абонирани за услугите на оператора и да направите регистрация като физическо или юридическо лице от тук. Може да влезете и с потребителското име и парола, посочени в договора Ви.

Имате достъп до портала навсякъде, където имате интернет връзка.

Имате възможност да свалите сметките/фактурите си и да ги разпечатате.

При проблеми с достъпа, сигнализирайте своевременно на телефон *88 или изпратете e-mail: customerservice@mobiltel.bg

Да, имате достъп до сайта и през смартфон с интернет връзка.